به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
سعید چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 250 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر فرمودین عکس الاتم رو بفرستم-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
عکسی ارسال نشده است
-
- سلام آقای دکتر پسری 20 ساله ام که هنگامی که آلتم به نعوذ کامل میرسد کمی در قسمت تنه آلتم به خصوص همان 7 سانتیمتر اول یعنی پایین تر از ختنه گاه وکلاهک احساس درد میکنم البته وقتی که آلتم رو سفت میکنم یا به سمت پایین هل میدم دردش بیشتر میشه آیا واجبه فورا به پزشک مراجعه کنم چون از پدر مادرم خجالت میکشم وشرایتش رو ندارم البته دردش زیاد نیست وقابل تحمله در ضمن نعوذم همیشگی نیست فقط وقتی که تحریک بشم نعوذ رخ میده
-
محمد پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام آقای دکتر.بنده پسری 19 ساله ام که هیچ گونه رابطه جنسی نداشتم اما چند روز پیش درحالی که خودم را تحریک کرده بودم بجای اینکه پیش آبم بی رنگ باشه سفید رنگ متمایل به زرد بود که کمی هم بو میداد.فردا صبح دوباره خودم رو تحریک کردم که ببینم چه رنگیه ایندفعه سفید رنگ بود اما نه به شدت قبلی الان 3 روز گذشته و هر وقت خودم رو تحریک میکنم میبینم که تقریبا دوغی شکله یعنی یکم سفید یکم بیرنگ 50 50 هست خلاصه کدری رنگه.البته اینو بگم که همون قطره اولی که میاد بیرون به رنگ عکسی که گذاشتم هست البته گاهی اوقات شل تر و بی رنگ تر ولی به هر حال سفید رنگ هستش.البته شکلش مثل منی میمونه همینطوربریده بریده و لزج هستش و کش میاد،در هوای آزاد شل میشه و کمی به رنگ زرد میگراید.حالا به نظر شما چرک هست یا منی؟روزای اول هنگام ادرار یکم سوزش داشت ولی زیاد نبوداما الان همونم دیگه نیست.الان پیش آب از کجا ترشح میشه.یعنی این غده ها مشکلی براشون پیش اومده یا نه فقط عفونته.میدونید چیه امروزا خیلی افسردم حوصله دکتر رفتن ندارم اگه لطف کنین یک آنتی بیوتیک تجویز کنین به همراه نحوه مصرف قول میدم اگه خوب نشدم برم دکتر.فقط بگید چند روز مصرفش کنم. -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲۱ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
می توانید قرص سیپروفلوکساسین 500 میلی هر 12 ساعت برای 5 روز استفاده کنید -
محمد شنبه ۲۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
سلام آقای دکتر.میخواستم بگم که من مشکلات مفصلی دارم نه اینکه رفته باشم پیش پزشک گفته باشه مشکل داری نه.فقط مفاصلم صدا میده یا گاهی اوقات درد میگیره بخصوص اگه پوزیشنم غیر اصولی باشه.میخوام ببینم جایگزین داره یا نه۲-اگه یکوخ به مفاصلم حتی خیلی کم آسیب بزنه امکان ترمیم توسط خود بدن هست یا نه.۳-اگه بخوام آزمایش بدم باید برم پیش دکتر برام بنویسه یا خودم مستقیما میتونم از خود پرسنل آزمایشگاه بخوام.بگم چه نوع آزمایشی میخوام که متوجه بشن از کجا میخوام نمونه بدم.با توجه به شرایطم میشه برم خونه نمونه رو بریزم تو ظرف بعدا ببرم؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۳ دی ۹۶( 8 سال پیش)
میخوام ببینم جایگزین داره یا نه…………………….سفیکسیم 400 میلی هم می توانید استفاده کنید
۲-اگه یکوخ به مفاصلم حتی خیلی کم آسیب بزنه امکان ترمیم توسط خود بدن هست یا نه………..در سن شما سیپروفلوکساسین آسیبی به مفاصل نمی زند
۳-اگه بخوام آزمایش بدم باید برم پیش دکتر برام بنویسه یا خودم مستقیما میتونم از خود پرسنل آزمایشگاه بخوام………..حتما بایستی توسط پزشک نوشته شود - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- دونه هایی که تو عکس ها هست چیه چند سالی هست اینطوریه. البته قطر دونه ها چیزی حدود 1mm هست.البته وقتی شرتم روش کشیده میشه یکم درد داره.کلا پوست قسمت نوک آلتم ونواحی ختنه گاه حساس شده.لطفا راهنمایی کنید؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این ها ضایعاتی شبیه به اسکین تگ هست و مشکل ندارد
-
- باسلام من 51 سال دارم و مشکل نعوظ دارم تقریبا 3 ماه میشود با تشکر
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- با سلام خدمت دكتر
دكتر ضمن عرض پوزش بابت ايجات مزاحمت خدمت شما سوالي در مورد بيماري بيضه داشتم.
دكتر بنده از تبريز مزاحمتون ميشم
حدود ٨ سال هست كه بنده از جانب بيضه راست شديدا دچار درد ميشوم.اين درد در حالت نشسته و راحت در منزل خيلي كمتر ميشود ولي در خارج از منزل شديدا احساس درد ميكنم.
حدود ٣ الي ٤ بار هم به متخصص اورولوژي و سونوگرافي مراجعه كردم كه علت درد مشخص نيست.
دكتر با شلوار راحتي منزل در كمتر و قابل تحمل هست.٨ سال هست كه با درد همراه هست رو با مسكن تحمل ميكنم.
علت درد شديد بنده رو ميتونيد تشخيص دهيد؟
در ضمن بنده ٢٧ ساله هستم و متاهل.
ممنون بابت توجهتون.
دكتر در آخر بگم واقعا درد بيضه يا طناب بيضه زندگي رو برام سخت كرده.-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کنید چون گاهی علت درد ناراحتی های کمر هست و در صورت عدم بهبود در نهایت به متخصص درد مراجعه کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

