به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 244 مشاهده پرسش
    ببخشید راه تشخیص اینکه هیدروسل از نوع ارتباطی است چطوری هست باید معاینه بشه یا سونوگرافی ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در هیدروسل از نوع ارتباطی سایز بیضه و حجم مایع در طول شبانه روز کم و زیاد می شود. سونوگرافی هم به تشخیص کمک می کند
  • تصویر کاربر اشکان دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    آیا قرص مگنا آر اکس بر اسپرم تاثیر میگذارد ؟ آیا باعت ناباروری مردان میشود ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بر اساس بروشور آن می توان جواب داد.
  • تصویر کاربر ک.ز سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    باسلام.ایا فردی مبتلا به دیر انزالی باشد در خودارضایی هم تاخیر زمانی زیاد دارد یا فقط در حین رابطه است؟با تشکرفراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      از آنجایی که دیرانزالی غالبا علت روانی دارد لذا می تواند متفاوت باشد
  • تصویر کاربر مهزیار سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید
    اقای دکتر بنده 20سالمه و طول آلت تناسلی 13 سانتی متر است و ضخامت آلتم کم است نسبت به بقیه از نظر خودم میخواستم ببینم راهی هست به جز عمل و تزریق ژل بتونم آلتم را بزرگ تر کنم حدود 3یا4 سانت مثلا قرصی یا کرمی یا هر چیز دیگه

    مرسی از اینکه وقتتان را برای بنده گذاشتید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خیر راهی نیست
  • تصویر کاربر م.ع سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
    با سلام. پسر من ۱۵ماهشه حدود سه ماه پیش متوجه ورم بیضه چپش شدم. بردم دکتر سونوگرافی گفت هیدروسل ارتباطی هست. بعد بردم بیمارستان امام سونوگرافی گفت توده بیضه هست. ۱۸ ماهگی ببرم واسه جراحی. الان چند وقتی هست پسرم مدام دستشو میبره به پوشکش و پوشکشو میکشه. موقع پوشک کردن هم مانع میشه. البته درد نداره ولی گویا ورم رو حس میکنه و آزارش میده . نمیدونم به کدوم سونوگرافی اعتماد کنم. هیچکدوم از سونوگرافیست ها متخصص اورولوژی نبودن. تشخیص شما چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در هیدروسل ارتباطی حجم و اندازه ورم در طول شبانه روز کم و زیاد می شود و بویيه وقتی بچه گریه می کند حجمش بیشتر می شود ولی در توده اینطور نیست. ضمن اینکه می توانید در جای دیگری مجددا سونو بکنید و نیازی نیست تا 18 ماهگی صبر کنید و می شود زودتر هم عمل کرد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید