به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
میلاد یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
با سلام و خسته نباشيد، خدمت دکتر
دکتر جان، جوان 18 ساله هستم که حدودا 5 سال پیش عمل بیضه انجام دادم و بیضه ی سمت چپم رو که داخل شکمم بود به کیسه بیضه انتقال دادن
میدونم که این عمل رو خیلی دیر انجام دادم
الان هیچ مشکل خاصی مثل درد و چيز ديگه ای ندارم فقط بیضه ی سمت چپم کوچیک تر از اونیکیه
میخاستم بدونم که ممکنه من نابارور باشم؟؟؟
اگه آره، راه درمانی چیزی وجود داره؟؟؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
براي پاسخ به اين سوال نياز به آزمايش اسپرم هست
-
- سلام دکتر من تکرر ادرار دارم و خیلی زود به زود نیاز به تخلیه دارم گاهی بلافاصله بعد از تخلیه حس ادرار دارم باز ولی چیزی نیست.رفتم دکتر بهم قرصای پروپرانولول و سولیفناسین سوکسینات داده .میخواستم ببینم این قرصا اثر بخشه ؟چون چند روزه میخورم فرقی نکرده
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
حداقل يكماه بايستي استفده كنيد تا مشخص شود كه اثربخش هست يا خير
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید بنده در کلیه چپ خود کیست کلیه ( پاراپلویس ) دارم ، می خواستم بدونم آیا کیست کلیه درمان دارویی دارد و یا خیر ؟ در ضمن به غیر از عمل جراحی چه روش هایی برای خالی یا برداشتن کیست بدون شکاف و جراحی آن هم با هزینه کم یا متوسط وجود دارد ؟ تو رو خدا جون بچه تون در صورت امکان شرح داده و توضیح دهید تا بتونم در مورد مشکلم تصمیم گیری کنم .
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اكثر كيست هاي ساده كليه نياز به درمان ندارند
-
- سلام و درود وقت بخیر
جناب دکتر بنده چند روزی زیر کلاهک آلت تناسلی همون فرورفتگی دور آلت كه كلاهت آلت رو جدا ميكنه،زير پوستم يه چيز لوله مانندي باد كرده و سفت شده،که به سمت چپ تمایل پیدا کرده . هیچ گونه دردی نداره اميخوام بدونم اين چيه؟؟آیا خود به خود حل میشه یا نه ؟و سوال دوم اینکه لکه های سفید روی کلاهک آلت که بدون درد و خوارش و تغییر سایز هست از چی میتونه باشه؟با تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. -
mahyar یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
جناب دکتر میتونم عکسش خدمتتون اراءه بدم اینجا؟ -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
بجز مشاهده نياز به لمس هم مي باشد لذا بهتره معاينه شويد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر من هفت سال پیش ازهمسرم جداشدم دراین مدت7سال هیچ رابطه جنسی نداشتم درشهریورامسال مجدداازدواج کردم ازهمان شب اول ازدواج بامشکل زودانزالی کمتراز 5دقیقه روبروشدم به دکترمراجعه کردم. چند قرص وپمادزایلکس_اچ تجویز کرداثر نداشت لطفا راهنمایی فرماییدباتشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
زودانزالی درمان قطعی ندارد ولی با درواروهایی مثل بیحس کننده های موضعی و قرص هایی مثل پاروکستین 20 میلی یا سرترالین 50 میلی( بصورت دائمی و روزانه یک عدد یا اینکه 6 ساعت قبل از نزدیکی)، می توان آن را کنترل کرد ولی تا زمانی که دارو مصرف می کنید موثر است و با قطع دارو مشکل مجددا ظاهر می شود
اسپری لیدوکائین 10% یا کرم زایلا-پی یکی از این داروهاست. 20 تا 25 دقیقه قبل از مقاربت و حتی قبل از سفت شدن آلت به کلاهک آلت و زیر آن و یا کلاهک به اضافه نیمه انتهایی آلت یا تمام آلت بزنید(بر حسب شدت زود انزالی و میزان سفتی آلت). حتما بعد از احساس بی حسی و قبل از شروع روابط جنسی آلت خود را بشورید.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

