به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
ح یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
باسلام من 38 سال سن دارم دو روزه احساس میکنم در ناحیه نوک آلت بعد یا قبل از ادرار، سوزش که نه ولی احساسی شبیه به اینکه هواسم همیشه متوجه ان قسمت است ، رخ می دهد . آزمایش عفونت و سنگ انجام دادم که نداشتم . سوزش و تکرر ادرار ندارم . ضمنا در قسمت پایین کمر هم هنگام بلند شدن کمی درد خفیف دارم . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
گاه التهاب نا مشخص سر آلت اينحالت را ميدهد و از همان كمرتان هم مي تواند باشد در هر حال چيز مهمي به نظر نميرسد
-
- سلام .
حدود دوماه پیش با حالت تهوع از خواب بیدارشدم واطراف آلتم وآلتم کلا بی حس شده بود،
بعد دو روز به متخصص مراجعه کردم ولی بهم گفت که احساس کذبه ،
بار دوم رفتم گفت از اعصابه ،
ولی بعداز گذشت دوماه هنوز خوب نشدم ،
و آلتم دیگه راست نمشه ،
میشه راهنماییم کنید چکار کنم ؟؟
باتشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من با روانپزشك مشورت كنيد
-
- با سلام ناتوانی جنسی دارم ، دیابتی هستم و هیچ داروی خوراکی جواب نمی دهد.
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
سونوگرافي كالرداپلر از عروق آلت بگيريد
-
- سلام جناب دکتر چند ماهی میشه برای بارداری اقدام کردیم به نتیجه نرسیدیم الان دو هفته میشه در ناحیه بیضه سمت راست درد دارم و زیر شکم ورم داره ضمناً آزمایش اسپرم و سونو گرافی رو براتون میفرستم دکت بهم گفت حرکت اسپرم کنده و مستعد واریکوسلم لطفاً راهنمایی کنید چون از شهرستان مزاحم میشم و دکترای خوبی تو شهر نداریم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- عرض ادب.من پارسال دانه خيلى ريزى روى الت ايجاد شد و توسط كرايو از بين بردم (٢ مرحله ايجاد شد) ازون به بعد ديگه هيچ زگيلى ايجاد نشده.آيا كلا بيمار نيستم و ميتونم از گارداسيل اسفلده كنم تاثير كنه يا خير؟!!! ممممنونم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگر زير ٢٦ سال هستيد در هر صورت واكسن بزنيد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

