به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب.
    جناب آقای دکتر ضمن عذرخواهی از اینکه مزاحم جنابعالی شدم از خداوند متعال برای شما و خانواده محترم آرزوی سلامتی و بهروزی دارم، دعای خیر همه پشت سر شماست، کنار پروستات کیستی دارم که فرموده بودید اگر مزاحمتی در تخلیه ادرار نداره بهتره عمل نشه، جناب آقای دکتر با وجود اینکه وجود این کیست باعث فشار به مجاری ادرار و مجاری انتقال و ترکیب اسپرم میشه و حجم منی کم میشه و جواب آزمایش اسپرم بنده خیلی ضعیفه، سوالم از جنابعالی اینه که اگر من برای تخلیه کیست عمل نکنم و با اون مدارا کنم چون تعداد اسپرم در آزمایش انجام شده حدود 200 هزار در میلی لیتر هست آیا برای لقاح مصنوعی چون به روش ICSI فقط به یک اسپرم زنده و سالم نیاز هست دیگه نیازی به بیوپسی ندارم؟ و آیا میشه از این مسئله اطمینان داشت که چون در نتیجه آزمایش من اسپرم زنده وجود داره از همون نمونه آزمایش برای لقاح مصنوعی استفاده بشه؟ آقای دکتر ضمنا من بعد از تخلیه منی خون با درد از بدنم خارج میشه اگر همیشه اینجوری بمونه و عمل نکنم این وجود خون نگران کننده نیست؟
    با کمال تشکر و احترام از اینکه پاسخ میدید، باز هم ممنون. خدا حفظتون کنه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      براي ICSI چند عدد اسپرم زنده و سالم كافي است و نيازي به بيوپسس نيست و خون در مني هم جاي نگراني مدارد
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 303 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر
    پدرم با 71سال سن از حدود 3سال پیش بدلیل سرطان پروستات تحت درمان هورمونی امپول28روزه قرار گرفته است و در ازمایش جدید psaبه حدود100 رسیده است و دکتر پیشنهاد شیمی درمانی داده است.ایا روش پرتو درمانی یا جراحی بهتر نیست.البته ازمایشات و عکسهای هسته ای سنتز و انتشار به دیگر نقاط را نشان نمی دهند.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      شيمي درماني بهتر است البته اگر همزمان راديوتراپي همزمان هم بشود بهتر است
  • تصویر کاربر سعید شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من سعید حسامی هستم 31سال.من باباومامانم ازدواج فامیلی کردن باعث شد من تا اول دبیرستان در مدرسه دختران درس بخوانم وتو دوره راهنمایی هیچ علایم بلوغ دخترانه مانند سینه وپریود نداشتم 3سال تحت نظردکتر غدد بودم ولی تشخیص نداد تا اینکه تو سال او دبیرستان تشخیص دادن من پسرم تو تهران ازمایشگاه دکتر فرهود ازمایش ژنتیک دادم مشخص شد xyهستم بعد تخم دان ورحم نداشتم وتو سونو مشخص شد بیضه هام تو شکممه در بیمارستان امام تهران تحت تظر دکتر جمشیدیان ونوروزی عمل شدم سه بار بیضه هامو در جای خود قرار دادن.ولی الت تناسلیم کوچیکه 3سانت بعد منو به دکتر سیم فروش معرفی کردن اون گفت عملت نمیکنم حوصله ندارم.بعد دکتر کهن زاد تو بیمارستان پارس 3بار عمل کرده ولی التم تغییر نکرده.باورکن اقای دکتر بالای ده ساله شدم موش ازمایشگاهی هیچ کاری واسم نتونستن انجام بدن.الانم خواستم باشما مشورت کنم ببینم نظر جناب عالی چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید .باتشکر سعید حسامی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      عکس از ناحیه تناسلی تان برم بفرستید
  • تصویر کاربر علی شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام
    همسر بنده در هفته 19 ام بارداری هستن و در سونوگرافی که انجام دادن دکتر بهشون گفته تو کلیه های نوزاد آب وجود داره و تو جواب آزمایش AP diameter of both renal pelvis is 5.6-5.7 نوشته شده.
    به نظرتون احتمال هیدرونفروز در نوزاد خفیف هست یا نه؟ چه توصیه ای برای ما دارید؟ همسرم به شدت نگران هست چون بعضی ها بهش گفتن ممکنه نیاز باشه سقط جنین انجام بده.
    باتشکر از شما
    وزن نوزاد در هفته 19 ام 269 گرم هست.
    بقیه موارد در آزمایش ها تابحال نرمال بوده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      با فوق تخصص ارولوژی اطفال مشورت کنید در تهران آقای دکتر محبوبی هستند
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    باسلام
    عرض شود خدمت شما كه من 30 سال سن دارم و مدتيه كه بيضه سمت راستم به طرف بالاتر اومده طوري كه احساس ميكنم طناب بيضه سمت راستم كوتاهتر شده و وقتي بهش دست ميزنم درد خفيفي هم داره و احساس ميكنم يه كم ورم كرده.
    ممنون ميشم راهنماييم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برای بررسی علت درد و تورم بیضه توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید