به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
سپيده سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
سلام اقاي دكتر خسته نباشيد،٢٢ سالمه پارسال متوجه اين بيماري شدم پنج بار ليزر كردم وقتي نتيجه نداد و هربار ديدم عود ميكنه واكسن گارداسيل زدم و توي اين دوره خداروشكر هيچ مشكلي نبود و مجددا زگيل جديدي درنيومد،ولي الان كه نوبت واكسن سومم هست دوباره يكي دراومده همون جايي كه قبلا دراومده بود،خيلي اعصابم بهم ريخت يكساله كه درگيرشم با اينهمه درمان ليزر و واكسن بازم دراومد،من بايد چيكار كنم اقاي دكتر؟ قرص تقويتي هم خوردم اين مدت،لطفا كمكم كنيد من چه كار ديگه اي ازم برمياد واقعا خسته شدم هم خيلي هزينه كردم براي درمان هم واقعا اذيت ميشم از لحاظ روحي و جسمي-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش
-
- با سلام
خانم 37 ساله ای هستم
حدود ده روزی درد در ناحیه پهلو سمت چپ داشتم. بعد از آن امروز پس از حدود 6 ساعت نگهداری ادرار، دچار سوزش شدید در مجاری ادراری شدم و در انتهای ادرار خون کم رنگی می بینم. لطفا راهنمایی بفرمایید-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
علايم بيشتر به عفونت ادراري و در درجه دوم به سنگ كليه شبيه هست لذا توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- سلام دکتر جان خواستم جراحی اسکروتوپلاستی بیضه انجام بدم چون برای ننست وبرخاست اذیت میشم وکلی چیزای دیگه آیا ا ین جراحی را برام انجام میدی درضمن چون قبلا هیدروسل 106سی سی داشته ام ممنون از راهنمایی تان
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
مشكلي نيست البته ابتدا بايستي معاينه شويد تا ببينيم چه كاري و به چه منظوري قراره دقيقا انجام شود
-
- واقعا ممنون آقای دکتر
آقای دکتر
بنده بیضه سمت چپم تیره تر از بیضه راستم هستش و درد مبهمی دارم و دو باری هم رفتم دکتر ارولوژیست سونوگرافی که گرفتم همه چی میزون بوده و تستیکولار در دو طرف مشهود بوده
اون ها گفتن از تحریک شدنه
اما بنده اصلا به عمد تحریک نمیشم (چجوری بگم، خود به خود صبح اول وقت الت که سفت میشه ، تحریک میکنه)
و وقتی خیلی مهتلم شدنم طول میکشه این حالت تحریک بهم دست میده
کمک می خواستم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
تيره بودن بيضه بيماري خاصي محسوب نمي شود با اينحال بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- با سلام
من و خانم میخوایم با لیزر مشکل زگیلمان را حل کنیم، چکار کنیم ، آیا شما لیزر دارید؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بله بنده در مطب ليزر انجام مي دهم
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

