به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
محمد شنبه ۲۳ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
سلام
آقای دکتر خسته نباشین
ببخشین من 17 سالمه و تقریبا از دوسال پیش فهمیدم که یه ضایعه ایی زیر بیضه سمت چپم هست
.گاهی وقتا درد شدیدی رو تو ناحیه
شکم و بیضه احساس میکنم
میخاستم ببینم اسم این بیماری چیه؟؟؟
راه درمانش ؟؟؟و علت بیماری
ممنون-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- اقای دکتر من مدت 1ماه است که التهاب پروستات گرفتهام وسن من 26 سال است وازمایش ادرار هم به دستور دکتر گرفته ام وازمایش کله هم گرفته ام ودکتر رادیو لوژی به من گفت که مشکل عفونت پروستات داری وپروستاتت بزرگ شده است ومن به پزشک خود که قبلا دارو داده بود مراجعه کردم حال پزشک میگوید باید بیایی من داخل پروستات را با دستگاه ببینم ومن دیگر بدلیل این که هزینه این معاینه راکه 500 هزار تومان هزینه دارد ومن قادر به پرداخت ان نبودم ومقداری دارو گیاهی گرفتم ومیخورم ولی چند ساعت درد ندارم ولی بعد از چند ساعت درد شروع میشود ولی ازقسمت ابگاه داخل شکم درد دارم به نظر شما من چکار کنم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. ولی الزامی به انجام اون کار هم نیست
-
- سلام و خسته نباشید آقای دکتر
ممنون از پاسخ شما در رایطه با پدرم که بیمار شما هستند.
از شما ممنون میشم راهنمایی کنید که کدوم برند خارجی و کشور سازنده رو برای تهیه قرص تامسولین 0.4 که نوشته بودید بگیرم بهتر و موثرتر هست؟
ممنون-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
ایرانی هاش هم خوبند.برند خارجی هم امنیک مناسب است
-
- سلام خسته نباشید مجراح ادراری پدرم کیپ میشه هر چند ماه یک بار دو بار عمل کرده تارشش زدن و سند وصل کردن ولی بازم اینطوری شده دکترش میگه باید تا اخر عمرت هر بار خودت سوند فولی بزنی و این موضوع بر روح رووان پدرم تاثیر بدی گذشته راه دیگری وجود نداره ک بشه درمان همیشگی شه ادرارش با سوزش و قطره قطره میباشد
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه و عکس رنگی مجرای ادراری نمی توانم نظری بدهم و تشخیص و درمانی را مطرح کنم.
-
- سلام
دکتر جان اگه با اسید روی زگیل بزنی و رنگش سفید نشه میشه گفت زگیل نیست؟و این مکمل ahcc واقعا درسته که ویروس رو نابود میکنه؟و قراره 2017 به بازار بیاد؟ با تشکر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۳ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
دکتر جان اگه با اسید روی زگیل بزنی و رنگش سفید نشه میشه گفت زگیل نیست؟………………………………..خیر امکان خطا هم هست
و این مکمل ahcc واقعا درسته که ویروس رو نابود میکنه؟و قراره 2017 به بازار بیاد؟ ………………………میتونه به درمان کمک کنه ولی قطعی نیست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

