به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ندا شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    با سلام.ممنون میشم جواب بگیرم.شوهرم 34 سالش هست. دو مرتبه به فاصله ی 20 روز هست که نزدیکی داشتیم.وتو اب منی ایشون دونه های قهوه‌ای هست.میخاستم بدونم چرا. چیکار باید.بکنیم برای درمان.و اینکه میگه کلیه درد داره.ایا مربوط به هم هست.؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      دونه های قهوه ای احتمالا بخاطر خون هست که معمولا گذرا و بی خطر است ولی اگر بیش از ۲ ماه بطول انجامید نیاز به بررسی بیشتری دارد
  • تصویر کاربر Sara شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    سلام
    من ٣ساله ازدواج كردم همسرم براي نزديكي از قرص سيلدنافين استفاده ميكنه يعني بدون قرص نميتونه نعوظ داشته باشه يا نعوظ كامل نداره اين موضوع نگران كنندست؟همسرم ٣٠ سالشه
    اين موضوع منو خيلي نگران كرده
    پدرش در سن٣٣سالگي بخاطره قند كلأ قدرت جنسيشو از دست داد ميشه اين موضوع إرثي باشه؟
    چيكار بايد بكنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      قند میتونه ارثی باشه ولی ناتوانی جنسی خیر ولی اگر همسرتان قند داشته باشند و کنترل نکرده باشند می تواند منجر به ناتوانی جنسی شود. بهتره برای بررسی بیشتر به ارولوژیست مراجعه کنند
  • تصویر کاربر امیرامیری شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    با سلام دکتر عزیز ببخشید ایا استمنا یا همان خودارضایی باعث سرطان بیضه میشه واگر میشه من شنیدم برای انهایی است که روزی ۴بار میزنند اما من هر ۴روز یک بار درضمن من بعد از خود ارضایی دردی در بیضه احساس میکنم همچنین زیر بیضه را که فشار میدهم یک سطح ناصاف انگار در بیضه است راهنماییم کنید لطفا ایا اینها چیز خاصی است با تشکر از شما دکتر عزیز لطفا بهم پیامک کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خودارضایی باعث سرطان بیضه نمی شود. برای مورد دوم هم نیاز به معاینه هست
  • تصویر کاربر جواد شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشد!آقای دکتر حدود 1ماه پیش به متخصص نازایی مردان مراجعه کرده و ایشون آزمایشی نوشتن وبعداز انجامش گفتن که تعدا اسپرمها40میلیون و غلظتش خوبه ولی تحرکشون خیلی پاییه و به مشکل بر میخورید که این داروهارودادن (پنوتکسی فیلین و کتوتیفن1 و سیتاوپرام =شبی 1عدد)بعداز گذشت یکماه و آزمایش مجدد گفتند نتیجه تغییری نکرده و دوباره داروهای (کارنیمکس250 وکتوتیفن1 ووتایمین ث250 وسیتاوپرام =شبی 1عدد)رودادن!بنظر شما با این نسخه به نتیجه میرسم؟آیا بهبودی در تحرک اسپرمها به وجود می اید؟ پزشک همسر بنده بدلیل مشکل من تصمیم به IVFگرفتن،آیا راه دیگه ای برای رفع مشکل من وجود داره؟لطفا راهنمایی کنید!باتشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اولا داروها تاثیر قطعی ندارند دوم آنکه برای اثربخشی داروها حتما بایستی ۳ ماه استفاده شوند
  • تصویر کاربر عرفان شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید طول و قطر آلت یک پسر18ساله نرمالش چقدره؟و اینکه این اندازه که میگین برای وقتیه که آلت کوچک و فنریه یا وقتی بزرگ هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۲ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
      https://drjabbari.com/1954
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید