به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر میم سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام
    دختری 26 ساله هستم که 5 ماهه عقد کردم .
    یادم نمیاد از چه تاریخی ولی از نوجوانی متوجه شدم در ناحیه تناسلیم ضایعه گوشتی مثل زگیل ایجاد شده که یه دونه س. ولی چون هیچ درد و خارشی نداشت .به مادرم چیزی نگفتم و دختر خیلی خجالتی ای هستم .و تا به امروز هیچ کاری برای خوب شدنش نکردم
    ولی جدیدا وقتی در مورد زگیل تناسلی و امکان سرطان برا دهانه رحم فهمیدم خیلی بهم ریختم .
    خیلی وقته میخواستم پیش دکتر برم ولی نمیدونستم پیش چه دکتری باید رفت و کجا
    با همسرم تا حالا ارتباطی نداشتم و میترسم یه وقت واگیر دار باشه و به ایشون سرایت کنه
    خیلی ناراحت هستم و میخوام راهنماییم کنید که کجا برم . اگر مراکز تحت پوشش بیمه هم باشن خیلی بهتر هست برام.
    منتظر پاسخ شما هستم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      البته اگر تا بحال رابطه ی جنسی نداشته اید قطعا ضایعات موجود زگیل نیستند و جای نگرانی ندارد ولی با اینحال به متخصص زنان یکی از بیمارستان های دولتی مراجعه می توانید بکنید
  • تصویر کاربر امیر سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت استاد عزیز دکتر جباری:
    بنده 7 ماه پیش چند حال گوشتی که روی التم بود را کوتر کردم مجددا در همان محل عود کرده است آیا این امر دلیل بر زگیل بودن آنهاست؟ چون پزشکی که برام کوتر را انجام داد گفتند ممکن است زگیل نباشد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      عود کردن یا نکردن ملاکی برای زگیل بودن یا نبودن نیست
  • تصویر کاربر afshin چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    عرض سلام و ادب خدمت شما.آقای دکتر بنده پسری هستم 23 ساله و زیر کلاهک التی یک تکه کوچک گوشت اضافه وجود داره که فک میکنم مال زمان ختنه هست که درست بر نداشته شده…هیچ مشکلی برام ایجاد نکرده ولی آلتم رو بد شکل کرده…میخواستم ببینم با جراهی میتونم برش دارم؟و ایا با بیحسی انجام میشه؟به چه صورت هست؟باتشکر از زحمات شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بله با بیحسی موضعی و در مطب قابل انجام است
    2. تصویر کاربر afshin چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      با سلامی دوباره.واقعا متشکرم که به این سرعت پاسخ دادید.لطف کردید.متاسفانه برام میسر نیست بیام تهران و شیراز هستم…شما میتونید اینجا بهم دکتر معرفی کنید؟باتشکر از شما اقای دکتر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام مجدد
      دکتر میرکاظمی البته آدرس مطب را ندارم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر ايوب سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دكتر بزرگوار دكتر جان من جواب پاتولوژيم اومده بعداز برداشت بيضيه چپم سرطان بدخيم دارم دكتر قبل عمل ازم سنو گرافي گرفت از نواحي شكم و عكس سينه كه خوشبختانه توده به اونجا نرسيده بود ولي دكتر جراح منو واسه پروتو درماني معرفي كرد به يه دكتر ديگه ايشان پانزده جلسه واسم گذاشته حال ازتون ممنونم ميشم دقيق بهم بگين اين بيماري علاج پزير هست يا نه ممنونم ميشم دقيق راهنمايم كني با تشكر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خوشبختانه سرطان های بیضه خیلی خوب به درمان پاسخ می دهند و اکثر این افراد عمر طبیعی دارند
  • تصویر کاربر بدون دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشی میخاستم ببینم اگه کجی الت 30 درجه باشد نیاز به عمل دارد یا نه اگر هم نیاز به عمل دارد هزینه عمل چقدر است و همه کجی الت ها فقط با عمل خوب میشوند .ممنون میشوم اگر پاسخ بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خیر نیازی به عمل نیست و فقط در مواردی که برای رابطه مشکل ساز باشد نیاز به عمل هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید