به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امید دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 249 مشاهده پرسش
    اقای دکتر من قبلا درباره طول الت پرسیده بودم فک میکردم سوال اختصاصی پیش شما میاد نمیدونستم تو سایت ثبت میشه خواهش میکنم سوالو حذف کنین از رو سایت
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      اسم تان را ویرایش کردم به نام امید
  • تصویر کاربر ارشام دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام من در نزدیکی جنسی از لیدوکایین 10 درصد دندان استفاده کردم ضرر نداره ممنون از سایتتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر حساسیت پوستی نداشته باشید ضرری ندارد
  • تصویر کاربر احسان دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 228 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من بیماری هیپوسپودیاس داشتم و عمل کردم ولی پوست روی آلتم هست
    میخاستم ببینم آیا نیازی به عمل ترمیم پوست ختنه گاهی (ختنه) دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم.
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 366 مشاهده پرسش
    سلام.خسته نباشید.
    من 22 سال سن دارم و تا الان که یادم میاد جنب یا محتمل نشدم هیچ بار.فقط خود ارضایی که کردم متوجه منی شدم.
    آیا مشکلی نداره که تا بحال جنب نشدم؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر با خودارضایی منی خارج می شود نه مشکلی نیست
  • تصویر کاربر مونا دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر….طاعات و عباداتتون قبول باشه…اول از همه اقای دکتر واقعا ازتون ممنونم که هر چند بار که سوال پرسیدم لطف کردید و جواب سوالای منو دادید….اقای دکتر گفتید پودوفیلین 25درصد بگیرم به زگیلام بزنم من این محلول رو گرفتم برای همسرم زدم با دفعه اول خشک شدن و سیاه…برای خودمم شروع کردم به زدن…خواستم بدونم داخل ناحیه تناسلیمم از همین محلول استفاده کنم چون ابتدای ورود ناحیه تناسلیمم یه چند تایی زده برای اونا چه کرم یا محلولی بزنم با توجه به اینکه پوست اون قسمت حساس و مرطوبه؟؟؟؟واینکه من هر روز قرص فارماتین و جوشان ویتامین سی میخورم برای درمان زگیل کمکی میکنن؟؟؟؟؟؟یه دنیا ممنون از شما اقای دکتر…..خیلی بزرگوارید..
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      پودفیلین در آن ناجیه را بایستی با احتیاط زیادی و تمهیدات خاصی استفاده کنید تا از آغشته شدن نواحی سالم به محلول اجتناب شود. هر ماده ای در این ناحیه همین مشکل را دار مگر آنکه بخواهید از لیزر ایسفاده کنید. مصرف مکمل ها می تواند مفید باشد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید