به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
مسعود دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
عزض سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم پروتز چند سانتی متر به طول و قطر آلت اضافه میکنه و آیا برای افرادی که مشکل نعوظ ندارن ولی مشکل کوچکی آلت دارن قابل استفاده است یا خیر.هزینه عمل چقدر خواهد بود.مرسی-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
پروتز آلت برای درمان اختلالات نعوظ هیت نه افزایش سایز آلت و تاثیری در افزایش سایز ندارد
-
- سلام
من ٧ ماه پيش رابطه اورال با فرد مبتلا به زگيل داشتم البته يكبار بود و در حد چند دقيقه
ازمايشگاه كيوان رفتم و محلول قرقره كردم و نتيجه ازمايش منفي شد
حال در سايت شما خواندم از طريق بزاق قابل انتقال نيس يعني اين ازمايش ارزش ندارد؟
پيش شما بيايم برايم نمونه برداري از دهان انجام ميدهيد؟ ازمايشگاهايي ك رفتم انجام نمي دادند
دو هفته ديگر ازدواج ميكنم و همسرم گارداسيل ٩ زده ميخواهم مطمىن شوم نوع ويروسم اگر شامل واكسن نميشود ازدواج نكنم اين مساله خيلي برايم مهم است چون همسرم سابقه ژنتيكي كنسر دارد و ميترسم ويروس من مزيد بر علت شود-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
با یک بار رابطه احمالش خیلی ضعیف است بویژه اگر فعلا ضایعه ای هم ندارید. آزمایشگاه پرتولب بروید و از ایشان بخواهید با سوآپ ( وسیله ای شبیه به گوش پاک کن) از چند نقطه از مخاط داخل دهان تان نمونه بگیرد گرچه به نظر من نیاز نیست و نباید اینقدر حساسیت بخرج دهید چون در واکسن 9 گانه 7 وع از ورس های پر خطر را مصونیت ایجاد می کند -
شيرين دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
ممنون از جوابتون
اون ازمايش قرقره محلول بي فايده بود؟ -
شيرين دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
و اينكه سابقه كنسر ريه ربطي داره ايشون به احتمال بيشتر بهه كنسر هاي ناشي از hpv هم دچار شن؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
اون ازمايش قرقره محلول بي فايده بود؟ ……………………خیر اون هم یک روش هست ولی مورد توافق همه نیست
و اينكه سابقه كنسر ريه ربطي داره ايشون به احتمال بيشتر بهه كنسر هاي ناشي از hpv هم دچار شن؟ ………………………………………….خیر -
شيرين دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
اقاي دكتر شما خانم هارو هم ويزيت و درمان ميكنيد؟
ميخوام تحت نظر شما براي معاينه زگيل باشم -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
برای معاینه نواحی خارجی مشکلی نیست ولی معاینه داخلی واژینال را بایستی تحت نظر متخصص زنان باشید
ضمن اینکه الان شما مشکلی به ظاهر ندارید که نیازی به معاینه باشد - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- مدت دو روز هست که سوزش مداوم در ناحیه ابتدای ناحیه تناسلی و بیضه ها احساس می کنم. ولی سوزش ادرار ندارم، زمان ادرار کردن این سوزش از بین میره
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
من هفته گذشته آزمایش هورمون تستسترون ال اچ، اف اس اچ و پرولاکتین رو انجام دادم که همه طبیعی بوده چون من شب قبل از ازمایش جنوب شده بودم میخواستم بدونم تو نتیجه ازمایش تاثیر گذاشته یا نه؟ و اینکه ایا نیاز هست دوباره ازمایش انجام بدم؟
ممنون از اینکه وقت میذارین-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
چون من شب قبل از ازمایش جنوب شده بودم میخواستم بدونم تو نتیجه ازمایش تاثیر گذاشته یا نه؟………………………..خیر
و اینکه ایا نیاز هست دوباره ازمایش انجام بدم؟…………………………..خیر
-
- جناب آقای دکتر سلام
وقت بخیر
آقای دکتر بنده پسری 28 ساله هستم و حدود 189 سانتی متر قد و 100 کیلو وزن .
آلت تناسلی بنده در حالت نعوظ حدود 12 تا 13 سانتی متر هست .
در حال حاضر که تصمیم به ازدواج دارم این سایز آلت واقعا برای من به بزرگترین دغدغه تبدیل شده که 1- آیا در رابطه با مسائل زناشویی مشکلی برایم ایجاد خواهد کرد یا خیر ؟؟
2- امکان مراجعه حضوری جهت معاینه و اعلام نظر در این خصوص وجود دارد ؟؟
با تشکر / منتظر پاسخ شما هستم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
1- آیا در رابطه با مسائل زناشویی مشکلی برایم ایجاد خواهد کرد یا خیر ؟؟………………………………خیر
2- امکان مراجعه حضوری جهت معاینه و اعلام نظر در این خصوص وجود دارد ؟؟……………………………بله
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

