به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر عباس یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر جواب آزمایش اسپرم رو براتون فرستادم
    لازم به ذکر هستش که بنده حدودا 7 ماه پیش عمل واریکوسل سمت چپ انجام داده ام و واریکوسل دو طرفه دارم که هنوز با نظر دکتر سمت راست رو عمل نکرده ام
    میخواستم بدونم آزمایش نرماله یا خیر؟
    واگر نیست نرمال به چه صورت میباشد ؟
    لازم نیست سمت راست رو عمل کنم ؟
    با تشکر
    test result unit refrence range
    semen analysis
    total sperm count 11 10*6/ml >20
    volume 3 ml 2-5
    opperance milky
    liquefaction 30 min
    pH 7.4
    motility (grade a & b) 60
    morphology normal 80
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      این آزمایش نرماله و نیازی به عمل سمت راست نیست
  • تصویر کاربر دانیال یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من تقریبا 3 ماه پیش کنار آلتم به علت کشیده شدن پوستش کبود و زخم شد بعد ب مرور دوتا زایده در اورد نمیدونستم چیه رفتم پیش دکتر اونم معرفیم کرد ب ی دکتر پوست و گفت باید بسوزونیش و همان روز این کار رو انجام داد و گفت اینا احتمالا زیگیل هستن و دوباره عود میکنن بعد تو اینترنت مقاله های شما رو مطالعه کردم و الان نمیدونم ک ک این زایده ها زیگیل بودن یا نه من حدود 9 ماه پیش ی رابطه سکس داشتم با خانمی ک یک ماه از شوهرش جداشده بود بعد از رابطه ما اون دوباره ب زندگی قبلش برگشت ک الان 9 ماهه اون خانم هم بجز شوهرش فقط ی بار با من بوده این موضوع رو بهش گفتم گفت تست پاپ اسمیر داده و معاینات کامل داده و الانم شوهرش هیچ مشکل ظاهری نداره میخواستم بدونم وقتی اون خانم و شوهرش هیچ مشکلی ندارن ایا احتمال داره این زایده های من زیگیل بوده باشن؟؟؟ من میخوام توی هفته اینده به نطب شما مراجعه کنم چون قبلا پیش ی دکتر دیگه رفتم از نظر شما اشکال نداره ک بیام پیش شما و مشاوره و درمان بشم؟ایا ازمایشی هست ک بدم ک نشون بده این مریضی رو دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      میخواستم بدونم وقتی اون خانم و شوهرش هیچ مشکلی ندارن ایا احتمال داره این زایده های من زیگیل بوده باشن؟؟؟ ……………….نمی دونم
      من میخوام توی هفته اینده به نطب شما مراجعه کنم چون قبلا پیش ی دکتر دیگه رفتم از نظر شما اشکال نداره ک بیام پیش شما و مشاوره و درمان بشم؟ایا ازمایشی هست ک بدم ک نشون بده این مریضی رو دارم؟…………………..اگر ضایعه ای وجود نداشته باه نمی توان تشخیص داد حتی با آزمایش
  • تصویر کاربر محمدی دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر میخواستم بدونم معمولا در عمل هایی که به ناحیه تناسلی مردها مربوط میشه مثل ارکیدکتومی یا واریکوسل تفکیک جنسیتی انجام میشه یا حتما باید بیمار درخواست بده یا حتی در صورت درخواست بیمار هم تفاوتی نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      منظورتان را از تفکیک جنسیتی متوجه نشدم
    2. تصویر کاربر محمدی یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      منظورم حضور خانم ها در اتاق است
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      همه حالتی ممکنه بستگی به شرایط اونروز عمل داره
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نگارنظری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    سلام همسرم دچار سیاتیک بیضه شده و گفتن باید عمل کنه حقیقت داره ک بعد عمل نازا میشه؟؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      چیزی به نام عمل سیاتیک بیض نداریم
  • تصویر کاربر مصطفی یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید. بنده سال قبل عمل اصلاح انحراف الت به روش بخیه زدن انجام دادم اما از عمل راضی نیستم چون دو ماه بعد از عمل بر اساس فعالیت دوبار درد بدی در الت احساس کردم که نهایتا الت دچار حالتی از انحراف شده و بنظرم خیلی هم کوتاه شده به همین دلیل قصد عمل از روش غیر بخیه زدن (روش دوم) رو دارم . لطفا راهنماییم کنید. باسپاس و تشکر از سایت شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      چون قبلا عمل شده اید عمل دوم راحت نخواهد بود
    2. تصویر کاربر مصطفی یکشنبه ۳۰ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام میشه بیشتر توضیح بدهید لطفا.
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      همیشه در عمل دوم به دلیل چسبندگی های ناشی از عمل اول شاریط سخت تر هست
    4. تصویر کاربر مصطفی دوشنبه ۳۱ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
      با سلام و خسته نباشید.ایا مورد شبیه به من هم قبلا عمل کردید. لطفا خطرات احتمالی با درصد رو بگید و همینطور دوره درمان بی زحمت. تشکر
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بله عمل کردم درد و اختلال نعوظ از عوارض احتمالی است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید