آیا الکل ویروس زگیل تناسلی را از بین میبرد؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

در این مقاله مطالعه می کنید:

بیش از 50 درصد افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، در طول زندگی خود به بیماری HPV مبتلا می شوند که با در نظر گرفتن نتایج چشمگیر واکسن HPV در مشاهدات اخیر، یک آمار بسیار بالا محسوب می گردد و بدن اکثر افراد، به طور خود به خود ویروس را از بین می برد؛ سوالی که مطرح می شود این است که آیا درمان زگیل تناسلی با الکل امکان پذیر است؟ ممکن است ارتباطی بین HPV مزمن و مصرف الکل، در افرادی که بدنشان قادر به حذف ویروس نیست، وجود داشته باشد، برای فهمیدن جواب با ادامه مطلب همراه ما باشید.

درد پروستات

HPV مزمن، زمانی رخ می دهد که درمان عفونت طول بکشد و – بسته به نوع ویروس آلوده کننده – می تواند خطرات جدی برای سلامت دهانه رحم ایجاد نماید.  در رابطه با بحث درمان قطعی ویروس اچ پی وی با الکل، طبق یک مطالعه جدید، نوشیدن الکل ممکن است خطر ابتلا به HPV مزمن را در زنان افزایش دهد. دانشمندان مرکز ملی سرطان، پس از آزمایش بیش از 9000 زن برای HPV و پرسش در مورد عادت های مصرف الکل آن ها، دریافتند که ابتلا به HPV، در افرادی که به طور معمول الکل مصرف می کنند، تقریباً 3 برابر بیشتر از افراد غیرالکلی می باشد.

همچنین خطر ابتلا به HPV مزمن، در زنانی که بیش از پنج سال مشروبات الکلی مصرف می نمودند، نسبت به کسانی که کمتر از پنج سال سابقه نوشیدن الکل دارند، تقریبا دو برابر بیشتر است. محققان دریافتند که احتمال ابتلا به HPV مزمن، با افزایش تعداد نوشیدنی در هر بار مصرف، افزایش می یابد.

در این مقاله، دو نتیجه اصلی ارائه شد که شامل موارد زیر است:

تشخیص زگیل از روی تصویر

حداکثر ۵ تصویر (هر فایل تا ۱۰ مگابایت)

تایید شماره موبایل

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود کد تایید

کد ۶ رقمی ارسال شده را وارد نمایید

ارسال موفق

تصاویر شما با موفقیت ارسال شد. نتیجه بررسی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

⏳ در حال پردازش...

تاکنون هیچ گونه تحقیقات موفقیت آمیزی مبنی بر درمان صد در صد زگیل تناسلی  با الکل و اینکه زدن الکل بر روی زگیل تناسلی بتواند باعث از بین رفتن و یا خشک شدن آن شود، گزارش نشده است و بر خلاف ویروس کرونا، الکل هیچ تاثیری بر روی زگیل های تناسلی ندارد.

دکتر محمد جباری متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.3/5 - (51 امتیاز)
  • تصویر کاربر سیدحسین جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من فک کنم زگیل تناسلی دارم آیا حتما لازمه آزمایش بدم؟یا خودم میتونم تو خونه درمان کنم؟مثلا قرص بخورم.سیستم ایمنی بدن بالا ببرم از اسیدسالسیلیک استفاده کنم؟یا حتما باید به پزشک مراجعه کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خودتان هم می توانید درمان کنید و الزامی به آزمایش برای زگیل نیست

  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من۳۰ساله مجرد هستم میل جنسیم خیلی ضیفه به دوکترارولوژی مراجعه کردم برام
    ازمایش نوشت همه چی نورمال بود برام قرص دارادامیکس نوشت اثری نکرد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اگر میل تان کم هست و تستوسترون هم نرماله باید به سکسولوژیست مراجعه کنید من دکتر علی شیخ الاسلامی سکسکولوژیست را پیشنها می کنم.

  • تصویر کاربر مصطفی جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.
    ببخشید دکتر
    من از بچگی ی بدبختی که داشتم اندازه آلتم بوده که خیلی کوچیک بوده و هست والان در حالت نغوذ 11 سانتی متر هست
    بخدا دیگه خسته شدم نامزد دارم خیلی هم دوسش دارم‌ چند وقت دیگ قرار عقد دارم ولی میخوام بهمش بزنم و تا آخر عمر تنها باشم این زندگی برای ما خیر نخواست بیچارگی دیگم هم اینه که این اندازه کمی هم که دارم همش داخله سر آلت و قبلا دکتر که رفتم گفتن بد ختنه شدی و آلتت داخل چربی هست دکتر التماست میکنم اگر راهی هست که نجات پیدا کنم برام انجام بده وگرنه اگر نشد کاری کرد میخوام خودکشی کنم چون زندگی من زندگی کس دیگ هم خراب میکنه.
    مرسی که وقت گذاشتید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      11 سانت کاملا نرمال هست اگر واقعا چربی زیاد باشه میشه چربی را برداشت. منعی برای ازدواج ندارید

  • تصویر کاربر محمدرضا جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ببخشید من ی سوال داشتم من۲۷سالمه دوماهه عروسی کردم میخواستیم بچه داربشیم رفتم ازمایش دادم گفتن اسپرمت صفره بعدش رفتم سونوگرافی گفتن بیصت کوچیکه رشد نکرده بعدرفتم پیش اورولوزیست گفت باید نمونه برداری بشین اگ توبیضت اسپرم باشه برمیدارن کاشت میکنن میذارن رحم خانمت اگ ایپرم نباشه هیچوقت نمیتونی بچه داربشی درمان داره چیکارباید کرد خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      پزشک تان کاملا درست فرمودند البته امکان اهدای جنین هم هست.

  • تصویر کاربر جهانی جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    با سلام ببخشیدهزینه کاشت جنین چقدر است.وتضمینی است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      از مراکز ناباروری بپرسید ولی تضمینی نیست

درحال دریافت اطلاعات
  • تصویر کاربر hook سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام
    من تعداد کمی زگیل تناسلی اطراف مقعدم دارم اگه بخوام با لیزر درمان کنم هزینش حدودا چه قدر میشه؟من برای درمان از محلول پدوفیلین و اسکوتر استفاده کردم جواب داد ولی دوباره یه جایی دیگه در اومد تا الان کلی هزینه برا درمان صرف کردم خواستم بدونیم اگه دیگه درمان نکنم ممکنه خود به خود رفع بشه/ یا ممکنه مشکل حادی پیش بیاد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      امکان رفع خود بخود هست اما گاهی بزرگ تر می شوند. هزینه لیزر بیشتر از هزینه موارد دیگر هست
درحال دریافت اطلاعات
مقالات مرتبط