آیا الکل ویروس زگیل تناسلی را از بین میبرد؟

در این مقاله مطالعه می کنید:

در این مقاله مطالعه می کنید:

بیش از 50 درصد افرادی که از نظر جنسی فعال هستند، در طول زندگی خود به بیماری HPV مبتلا می شوند که با در نظر گرفتن نتایج چشمگیر واکسن HPV در مشاهدات اخیر، یک آمار بسیار بالا محسوب می گردد و بدن اکثر افراد، به طور خود به خود ویروس را از بین می برد؛ سوالی که مطرح می شود این است که آیا درمان زگیل تناسلی با الکل امکان پذیر است؟ ممکن است ارتباطی بین HPV مزمن و مصرف الکل، در افرادی که بدنشان قادر به حذف ویروس نیست، وجود داشته باشد، برای فهمیدن جواب با ادامه مطلب همراه ما باشید.

درد پروستات

HPV مزمن، زمانی رخ می دهد که درمان عفونت طول بکشد و – بسته به نوع ویروس آلوده کننده – می تواند خطرات جدی برای سلامت دهانه رحم ایجاد نماید.  در رابطه با بحث درمان قطعی ویروس اچ پی وی با الکل، طبق یک مطالعه جدید، نوشیدن الکل ممکن است خطر ابتلا به HPV مزمن را در زنان افزایش دهد. دانشمندان مرکز ملی سرطان، پس از آزمایش بیش از 9000 زن برای HPV و پرسش در مورد عادت های مصرف الکل آن ها، دریافتند که ابتلا به HPV، در افرادی که به طور معمول الکل مصرف می کنند، تقریباً 3 برابر بیشتر از افراد غیرالکلی می باشد.

همچنین خطر ابتلا به HPV مزمن، در زنانی که بیش از پنج سال مشروبات الکلی مصرف می نمودند، نسبت به کسانی که کمتر از پنج سال سابقه نوشیدن الکل دارند، تقریبا دو برابر بیشتر است. محققان دریافتند که احتمال ابتلا به HPV مزمن، با افزایش تعداد نوشیدنی در هر بار مصرف، افزایش می یابد.

در این مقاله، دو نتیجه اصلی ارائه شد که شامل موارد زیر است:

تشخیص زگیل از روی تصویر

حداکثر ۵ تصویر (هر فایل تا ۱۰ مگابایت)

تایید شماره موبایل

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود کد تایید

کد ۶ رقمی ارسال شده را وارد نمایید

ارسال موفق

تصاویر شما با موفقیت ارسال شد. نتیجه بررسی به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

⏳ در حال پردازش...

تاکنون هیچ گونه تحقیقات موفقیت آمیزی مبنی بر درمان صد در صد زگیل تناسلی  با الکل و اینکه زدن الکل بر روی زگیل تناسلی بتواند باعث از بین رفتن و یا خشک شدن آن شود، گزارش نشده است و بر خلاف ویروس کرونا، الکل هیچ تاثیری بر روی زگیل های تناسلی ندارد.

دکتر محمد جباری متخصص کلیه و مجاری ادراری تناسلی

تصویر  دکتر محمد جباری
دکتر محمد جباری

دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟ لطفا به آن امتیاز دهید
3.3/5 - (52 امتیاز)
  • تصویر کاربر بهزاد پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان
    جنسیت مرد fsh 0.8 و LH1.5 و prolactine1.6 و testosterone 2.39علت در خواست خروج تکه هایی شبیه پالپ ابمیموه موقع خروج منی و مشکل ناتوانی جنسی در باورسازی ازمایش دو بار با نتایج پایین بودن fsh , lh,prolactine انجام شده چکار باید کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      نتیجه آزمایش اسپرم ؟ شرح حال؟ نتیجه معاینه؟ وضعیت همسر؟
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر . من حدودا یک سال پیش عمل واریکوسل به روش میکروسرجری انجام دادم ولی بعد از عمل هم کمو بیش رگهای اطراف بیضه را گاهی اوقات حس میکنم ایا در این روش (میکرو) رگها را خارج میکنند یا مسدود و ایا این نشانه عود است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      در همه ی روش ها رگ ها را مسدود می کنند و در نمی آورند و این نشانه ی عود نیست
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    باسللام من درعکس MRIخودتوسط پزشک ارتوپدالتهاب درلگن مشاهده شده است ودکترارتوپدمشکوک به تب مالت بودکه باآزمایشات انجام شده ردشدمیخاستم ببینم آیامشکل میتواندمربوط به پروستات باشددرضمن بعدازادرارگاهی اوقات مایعی شبیه منی خارج میشودولی سوزش ندارم لطفاکمکم کنیئد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      التهاب لگن یک واژه ی کلی است و الزاما ربطی به پروستات ندارد و خروج مایع مذکور بعد از ادرار بیانگر بیماری نیست
  • تصویر کاربر مجتبی پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    باسلام واحترام. . مدت دوسال است مبتلا به بیماری پیرونی هستم. سه پرسش دارم که خواهشمندم پاسخ بفرمایید.1-ایا استفاده از لارجرباکس برای اصلاح کجی وکوتاهی الت مناسب است؟ 2-به نظر شما برای اصلاح شکل الت وهمچنین مشکل نعوظ (مشکل نعوظ دارم مجبور به استفاده از ویاگرا هستم) لارجرباکس بهتره یا وکیوم؟ 3-ایا میتوان از لارجرباکس استفاده نمود امازمان نزدیکی از وکیوم نیز استفاده کرد .؟.باتشکروامتنان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      1-ایا استفاده از لارجرباکس برای اصلاح کجی وکوتاهی الت مناسب است؟.............................خیلی کم
      2-به نظر شما برای اصلاح شکل الت وهمچنین مشکل نعوظ (مشکل نعوظ دارم مجبور به استفاده از ویاگرا هستم) لارجرباکس بهتره یا وکیوم؟....................................وکیوم
      3-ایا میتوان از لارجرباکس استفاده نمود امازمان نزدیکی از وکیوم نیز استفاده کرد .؟......................................بله
  • تصویر کاربر خانم پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من یه خانم هستم . قرار با اقای نامزد کنم که ایشون درباره التهاب پروستاتشون با من حرف زدن و گفتن همچین مشکلی دارن. راستش در این باره تو این سایت و اون سایت مطالعه کردم یکی از دلایلش خارج نشدن کامل منی بود که خود این آقا هم همین دلیل بیان کردن . راستش اقای دکتر نگرانی من از این که (خدایا پناه بر تو) مرتکب زنا و یا استمناء نشده باشه؟ آقای دکتر میشه شما راهنماییم کنین . راستش از صداقتش خوشم امده که بیان کرده اما از این مسله نگرانم و اینکه بعدا تو مساذ=ئل زناشویی مشکلی پیش میاد یا نه ؟ایا در بجه دار شدن هم موثر؟ از طرفی نگران این هم هست که نکن فقط برای درمان خودش میخاد ازدواج کن؟ ممنونم آقای دکتر خیلی برام مهم خیلی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه کمک چندانی نمی توانم به شما بکنم می توانید از صداقت شان استفاده کنید و از خودشان این سوالات را بپرسید. در مورد باروری هم می توانند آزایش اسپرم بدهند و در مورد زناشویی هم پی بردن به این قضیه خیلی هم راحت نیست و گرچه صداقت در زندگی شرط لازمی است ولی کافی نیست
درحال دریافت اطلاعات
  • تصویر کاربر hook سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    سلام
    من تعداد کمی زگیل تناسلی اطراف مقعدم دارم اگه بخوام با لیزر درمان کنم هزینش حدودا چه قدر میشه؟من برای درمان از محلول پدوفیلین و اسکوتر استفاده کردم جواب داد ولی دوباره یه جایی دیگه در اومد تا الان کلی هزینه برا درمان صرف کردم خواستم بدونیم اگه دیگه درمان نکنم ممکنه خود به خود رفع بشه/ یا ممکنه مشکل حادی پیش بیاد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ فروردین ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      امکان رفع خود بخود هست اما گاهی بزرگ تر می شوند. هزینه لیزر بیشتر از هزینه موارد دیگر هست
درحال دریافت اطلاعات
مقالات مرتبط